ປະໂຫຍດຕົ້ນຕໍແມ່ນຮູບແບບການຈ່າຍເງິນ. ປະເພດຂອງການໂຄສະນານີ້ໃຊ້ຮູບແບບ pay per click (ppc), ໂດຍເນື້ອແທ້ແລ້ວແມ່ນການຖອນເງິນຈາກບັນຊີຂອງຜູ້ໂຄສະນາເທົ່ານັ້ນຖ້າຜູ້ໃຊ້ຄລິກໃສ່ໂຄສະນາ. ແລະການສະແດງແມ່ນອີງໃສ່ຫຼັກການປະມູນ, ອີງຕາມຂໍ້ກໍານົດທີ່ການມອບຫມາຍຕໍາແຫນ່ງແມ່ນຂຶ້ນກັບຂະຫນາດຂອງ bid.experience ທີ່ສະເຫນີສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າການໂຄສະນາປະເພດນີ້ມີປະໂຫຍດສໍາລັບການສົ່ງເສີມສະຖານທີ່ຫນຸ່ມແລະດຶງດູດຄວາມສົນໃຈກັບໂຄງການໃຫມ່. .search ການໂຄສະນາໃນ google adsgoogle ads ແມ່ນການບໍລິການອອນໄລນ໌ທີ່ໃຫຍ່ທີ່ສຸດໂດຍຜ່ານທີ່ທ່ານສາມາດເປີດຕົວການໂຄສະນາການຊອກຫາ pay-per-click (ppc). Google ໄດ້ຖືກນໍາໃຊ້ເກືອບທົ່ວໂລກ, ບາງທີອາດມີຂໍ້ຍົກເວັ້ນຂອງປະເທດຈີນ, ບ່ອນທີ່ເຄື່ອງຈັກຊອກຫາຂອງຕົນເອງ baidu ໄດ້ຖືກປະຕິບັດ, ດັ່ງນັ້ນໂອກາດທີ່ຈະ "ເຂົ້າເຖິງ" ຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານແມ່ນສູງຫຼາຍ. ເຈົ້າສ້າງໂຄສະນາ (ທັງສອງໂຄສະນາ Google ອະນຸຍາດໃຫ້ທ່ານສ້າງໂຄສະນາ (ທັງໃນມື ຫ້ອງສະໝຸດເບີໂທລະສັບ ຖືແລະ desktop) ແລະແບ່ງປັນໃຫ້ເຂົາເຈົ້າກັບຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານ. ໂຄສະນາທີ່ວາງໄວ້ໃນເວທີນີ້ຍັງສາມາດສະແດງຢູ່ໃນຊ່ອງທາງອື່ນໆ, ລວມທັງ youtube ແລະເຄືອຂ່າຍສະແດງ google. ຄວາມສາມາດຂອງການໂຄສະນາຂອງ Google, ປະສົມປະສານກັບ google analytics, ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສາມາດວິເຄາະສະຖິຕິທີ່ໄດ້ຮັບແລະປັບປຸງການໂຄສະນາຂອງທ່ານເພື່ອເຂົ້າເຖິງປະຊາຊົນຫຼາຍຂຶ້ນແລະບັນລຸເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານ. ບາງທີຜົນປະໂຫຍດທີ່ສໍາຄັນທີ່ສຸດຂອງການໂຄສະນາການໂຄສະນາຜ່ານເວທີການໂຄສະນາ google ທີ່ມີນະວັດກໍາແມ່ນວ່າຜູ້ໂຄສະນາມີຄວາມສາມາດ. ເພື່ອປັບໂຄສະນາໃຫ້ເໝາະສົມກັບງົບປະມານຂອງເຂົາເຈົ້າ, ຢູ່ໃນຂອບເຂດຈໍາກັດປະຈໍາເດືອນຂອງເຂົາເຈົ້າ, ແລະແມ້ກະທັ້ງຢຸດ ຫຼືຢຸດການໃຊ້ຈ່າຍໂຄສະນາໄດ້ທຸກເວລາ. Remarketingremarketing ແມ່ນຍຸດທະສາດການໂຄສະນາອອນໄລນ໌ທີ່ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານມີສ່ວນຮ່ວມກັບລູກຄ້າທີ່ມີຢູ່ຂອງທ່ານ.
ຜູ້ໃຊ້ຊອກຫາເວັບໄຊທ໌ຕົວຢ່າງ, ຜູ້ໃຊ້ໄປຢ້ຽມຢາມເວັບໄຊທ໌ທີ່ຊອກຫາເກີບກິລາ, ໃຊ້ເວລາບາງເວລາຢູ່ທີ່ນັ້ນ, ບໍ່ຊື້ຫຍັງ, ແລະອອກຈາກຫນ້າ. ຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ, ຫຼັງຈາກນັ້ນ, ລາວຈະຖືກສະແດງໂຄສະນາສໍາລັບເວັບໄຊທ໌ນີ້ໃນການຄົ້ນຫາ, ອີເມວ, ເຄືອຂ່າຍສັງຄົມ, ແລະອື່ນໆ. ນີ້ແມ່ນສິ່ງທີ່ remarketing. ຍຸດທະສາດອັນສຸດທ້າຍໄດ້ຖືກຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຜ່ານຊ່ອງທາງຕ່າງໆ - google, microsoft, facebook, instagram, email, whatsapp, sms ແລະຊ່ອງທາງອື່ນໆ. ຜົນປະໂຫຍດຕົ້ນຕໍຂອງ remarketing ປະກອບມີ: ກໍາໄລທີ່ດີ; ຄວາມສາມາດໃນການຕິດຕໍ່ກັບຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ; ສູງ. roi (ຜົນຕອບແທນຂອງການລົງທຶນ);ການເພີ່ມການຮັບຮູ້ຂອງຍີ່ຫໍ້.ຫນຶ່ງໃນເຄື່ອງມືທີ່ນິຍົມທີ່ສຸດສໍາລັບການຕັ້ງ remarketing ແມ່ນ google ads. ໃນບັນດາຫນ້າທີ່ທີ່ມີສໍາລັບການຕະຫຼາດໃນການບໍລິການນີ້, ປະສິດທິຜົນທີ່ສຸດໃນມື້ນີ້ແມ່ນ: remarketing ໄດ້ມາດຕະຖານ.
|